dinsdag 21 juni 2011

Kraamcadeautjes 2011: Juliette en Mateo

Afgelopen dagen stonden enkele kraamvisites op het programma, en dus werden hier weer wat kraamcadeautjes genaaid.


Voor Juliette maakte ik een tuniekkleedje met opties, op de groei, maar ze heeft een 2-jarige zus die het vast al eens wil uitproberen. Dat kleedje valt echt wel schoon, en omdat ik vind dat het eigenlijk niet tot zijn recht komt bij de vorige foto's, zocht ik naar een gepaste mannequin. Ik had eerst iets met een wit konijn op een blauw paard, maar dat was er precies toch wel een beetje over. Dus die foto's bespaar ik u. Dan maar een rolkussentje uit onze zetel.


Niet ideaal, maar het geeft toch al een idee, niet?


Voor Mateo maakte ik een hoeslakentje met daarop auto's, brommers en camions (een stofje uit de Ikea). Een handleiding voor een hoeslakentje kan je hier vinden, de maten moet je wel nog een beetje aanpassen.


En met de cadeautjes voor Léon, Fran, Felix, Janne, Elias, Marie-Alice, Lou, en nu dus Juliette en Mateo, staat de kraamcadeauteller hier op 9. In de wachtrij: 2 dames (reeds extra-uterien) en 1 heertje (nog intra-uterien). En dat heertje, daar kijken wij hier ongelooflijk naar uit, want dat heertje, dat wordt ons neefje!

1 opmerking: