woensdag 6 juli 2011

Een update!

Er komt géén Recykleren-week in september...

ik recykleer

... want het wordt een 14-DAAGSE! Dat er zoveel positieve respons ging zijn, dat had ik echt niet durven dromen, amai zeg!

Iets concreter:
De 14-daagse zal starten op 12 september 2011, en daarna krijgen jullie 14 dagen vol recyclage-plezier op jullie scherm: round-ups, een give-away, een hoop gast-bloggers (rarara), tutorials en zo meer. Er is voor elk wat wils: jongens- en meisjeskleding, dameskleding, huis- / tuin- / keukenspullen en accessoires. Lopen jullie al warm? Ik kijk er alvast enorm naar uit!

Ondertussen zijn de pinterest-borden nog wat meer gevuld, dus ga daar al gerust eens piepen om inspiratie op te doen. Misschien voor de duidelijkheid: om de borden te bekijken, heb je geen account nodig en moet je niet inloggen, iedereen kan ze zien, dus klikken maar !

Indien je zelf ooit al eens iets recycleerde, kan je de foto's van je creaties ook opladen in de flickr-pool! Deze drie pioniers gaven alvast het goede voorbeeld! Correctie: vier pioniers!

16 opmerkingen:

  1. De button is geplaatst. Het initiatief trekt me enorm aan, en ik ben niet van plan te wachten tot september!!

    Foto's volgen wel, op mijn blog en als ik de weg vind, op flickr

    Greetz en motiveer ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, ben vereerd als pionier genoemd te worden :-D Heb juist vanavond weer een projectje gedaan: een onderbroekje uit een oud shirt! En er kunnen er nog wel drie uit. Maar eerst even deze passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk 14 dagen! Ik verheug me er nu al op! Is het al september?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super!! Ik kijk al uit naar september!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. Heb net op mijn blog nog even een post gemaakt over het recykleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankzij maarnietvangrijs vond ik dit geweldige project! Ik doe mee :). Heb gelijk wat dingen in de flickr pool geplaatst. Kan niet wachten tot september :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij doen ook mee! En maakten alvast wat reclame op ons blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weet niet of ik nog genoeg oude kleren heb voor die 14 dagen maar ben al even bezig met jeansbroeken en co een nieuw leven te geven ;)
    en doe graag mee met recykleren !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee! Er staat al een doos met recy-kleren klaar, en ik heb hier al een paar toffe dingen gezien.
    De button staat op mijn - nog behoorlijk nieuwe - blogje, en ik hoop om binnenkort wat resultaten te kunnen laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,
    Ik zou ook heel graag meedoen. Via dit initiatief ben ik zelf ook aan het bloggen geslagen op Blogspot. (zie mijn allereerste blogje)
    Maar ik heb eigenlijk geen idee van wat ik dan zou kunnen/moeten doen? Hoe kan ik een bijdrage leveren? En hoe kan ik het logo op mijn blog krijgen, zoals anderen dat hebben? Ik heb het wel op mijn site gezet en in een blogpost, maar verder weet ik het niet. Kun je mij s.v.p. verder helpen? Alvast bedankt.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat uploaden lukte me niet ...
    maar ik recykleer wel af en toe ;-)
    Een "tweede leven" heet dat bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig initiatief! Ik heb gelijk de button geplaatst. Ik recykleer al zo lang ik me kan herinneren. Vroeger maakte ik poppenkleertjes van oude kledingstukken en vaatdoeken. In mijn jeugd maakte ik een blazer van een sprei en van het legertentje van mijn man een regenpak voor mijn zoontje. Nog steeds verander ik van alles in iets nieuws! Blij dat het nu een naam heeft! Ik ben benieuwd naar je actie-2-weekse! Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen