zondag 19 februari 2012

Een trui voor de lente

Ik maakte voor de zoon een ritstrui voor de lente. Ik ben niet geheel tevreden over de afwerking, maar bon, daar leren we uit.

trui blauw groen

Het patroon komt uit Ottobre 4/2011, model 8. In dat patroon zat echter geen kangoeroezak, die tekende ik er dus zelf bij.

bovenaanzicht

De blauwe joggingstof komt van een Stoffenspektakel, de groene "boordstof" is een gerecykleerde t-shirt (een gelijkaardig exemplaar werd reeds door haar gerecykleerd).

12 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind het truitje alleszins echt wel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allé jong, waarom zou je nu niet tevreden zijn over de afwerking ! Zo mooi, met de streepjesboord !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. op het eerste zicht toch schoon afgewerkt ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een mooie trui geworden! Laat de lente nu maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toch schoon geworden, die afwerking ziet er meer dan ok uit voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat : vooral die kangoeroezakken zien er super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie enkel een supermooi truitje hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het allesinds wel geslaagd :)
    www.pommelien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen