donderdag 12 april 2012

Een gestreepte appel met een vraag

De derde in de rij zomerhemdjes: een Apple  (Ottobre 3/2010)  in een azuurblauw-witte streepjesstof. Want streepjes, dat blijft toch mijn zwakte!

gestreept hemdje 

Ondertussen gaat dat hemdjes-met-korte-mouwen-stikken zeer vlot (een vierde exemplaar wacht nog op wat afwerking). En dus wil ik mij aan de volgende stap wagen: een hemd met lange mouwen. Bijgevolg vroeg ik mij af of iemand een goede tip heeft voor een patroon van zo'n hemd in maat 98 of 104. Iemand?

5 opmerkingen:

  1. Moet dringend ook zo'n ottobre-exemplaartje te pakken krijgen met een patroontje van die PRACHTIGE HEMDJES !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oliver+S heeft een patroontje voor een hemdje met lange mouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan de appel ook maken met lange mouwen: de beethoven. Zie Ottobre 3/2010 pg 37

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het makkelijkst is natuurlijk gewoon de mouwen verlengen, als je dit patroon zo goed in je vingers hebt. En anders staan in elke Ottobre wel patronen voor jongenshemdjes.

    BeantwoordenVerwijderen