vrijdag 20 juni 2014

Kraamcadeautjes Marie, Finn, Eppo en Fien

Ik maak nog steeds een klein extra kraamcadeautje voor de kindjes van vrienden, familie en collega's. Soms gewoon een slabbetje uit de voorraad, maar wanneer ik wat extra tijd heb, maak ik ook wel eens iets anders.

Zo kreeg Finn een gepersonaliseerd kussen, in de kleuren van zijn geboortekaartje, ...


... Marie kreeg een inbakerslaapzakje, volgens het gratis patroon van Lotta Jansdotter...

  
... en Eppo kreeg een hoes voor zijn verzorgingskussen, gemaakt met mijn gratis handleiding.  


Ook voor onze Fien -die binnenkort al 1 jaar wordt- maakte ik enkele "kraamcadeautjes" die nog niet eerder op deze blog raakten: slabbetjes, geflockte t-shirtjes en een dekentje.



9 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Je flockjes zijn echt superschattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor die slaapzaktip! Die ga ik denk ik binnenkort ook maar eens maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie allemaal! Een persoonlijk gemaakt cadeautje wordt volgens mij nog meer gekoesterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar heb je die bollenfleece gehaald?Die vind ik heel leuk.Heb ook al een soort gelijkend dekentje cadeau gedaan bij een geboorte.Altijd leuk om iets zelfs gemaakt af te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was een babydekentje uit de Zeeman, ik heb het gewoon afgewerkt met paspel en een voering...

      Verwijderen