woensdag 23 april 2014

Getest & goedgekeurd: Lua

Samen met 39 andere dames, mocht ik enkele weken geleden het laatste nieuwe patroon van Straight Grain testen: de Lua-slaapzak. U zag er ongetwijfeld al enkele passeren.

Ik ging voor een versie in mint-and-pink. Hoewel Fien nog maar al 9 maanden is, maakte ik toch de grootste maat (1-2 jaar), aangezien dit exemplaar door de drie stoflagen eigenlijk een winterversie is. 


Ik naaide ooit uit de losse pols een slaapzakje voor Wout, maar dat was -in vergelijking met deze Lua- een geklungel. An schreef het patroon voor de Lua heel zorgvuldig uit, waardoor je kan stikken zonder je het hoofd te moeten breken. Ze loodst je met haar instructies feilloos naar een verzorgde én veilige afwerking. Barstensvol talent, die An!



Ik heb alvast al een zomerversie van deze slaapzak in mijn hoofd.

Buitenstof: Fabricworm
Tussenvoering: sweaterstof Stoffenspektakel
Voering: Stoffenspektakel
 Knopen: Veritas

Ook zin om de Lua te maken? Klik op onderstaande afbeelding, dan kom je op de website van Straight Grain terecht. Met de code LUALAUNCH krijg je ook nog eens een dollar korting. 

http://www.straight-grain.com/p/patterns-and-tutorials.html

10 opmerkingen: