maandag 21 juli 2014

1!

Ons Fieniemieniemuiziemol werd 1! Hoe zot is dat?

Er werd gevierd met een restjes-vlaggenlijn in mint-and-pink...


... en een toiletrolletje op haar hoofd.



Trouwens, vandaag start de zomereditie van Kids Clothes Week. Mijn doelstellingen voor deze editie? De 3 onafgewerkte projecten die al maanden (!) in mijn naaimand verblijven, afwerken. Dus hopelijk kunnen die halve pyjama, die geknipte Theo en dat geknipt tricotjurkje tegen het einde van deze week naar de kinderkleerkast verhuizen... 
 

11 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de jarige meid! Ben benieuwd naar de afgewerkte projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Hier nog een dikke maand en het is ook al zover... Precies pasgeboren hé, hoe kan dat toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat! En succes met KCW, ik laat deze editie aan me voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je meiske!! Wat gaat de tijd toch snel!!
    Succes met de onafgewerkte kledingstukken. Ooit ga ik meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Schattig dat toiletrolletje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fan van dat toiletrolletje! :-) Hipperdepiep voor jouw kleine meisje! Ik kijk al uit naar jouw kwc creaties, ik doe niet mee deze keer, en eigenlijk wel wat spijt van maar tijd vinden he.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkige verjaardag Fieniemieniemuiziemol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat vlaggenlijntje! Gouden lint + mint-and-pink: altijd een geslaagde combinatie! Mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen