zondag 17 april 2011

Groene zandbakbroekjes

Een kleine jongen kan nooit genoeg speelkledij hebben, en dus maakte ik 3 zandbakbroekjes.

Alle drie gemaakt op 1 avond, en alle drie gemaakt uit kledingstukken uit mijn recyclagehoop. Groene zandbakbroekjes dus.
Gemaakt met het Ottobre-patroontje dat ik hier ook al gebruikte, alleen maakte ik ze deze keer ongeveer de helft korter: op shortlengte dus. Het gele en het bruine zijn basismodelletjes, op het groene stikte ik 2 zakjes.

Het gele broekje was ooit een hemdje, de groene tailleband is een overschotje van een eerder recyclageproject. Het bruine broekje was een t-shirt van mijn man, en het groen geruite was ooit een broek van mij (toen ik half zo oud was en half zoveel woog).

Die recyclagehoop begint hier serieus te minderen...

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk !!!

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: kom zeker is binnenwippen op mijn blogje, en laat dan zeker een reactie na

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nu zo leuk aan u ( en waarin ik mezelf herken), dat je van niets iets maakt. Dat is eigelijk de kunst van het naaien, denken met wat je hebt en niet het denken naar wat je vooral wil.
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen