dinsdag 18 november 2014

Kelly recykleert!

Vandaag is Kelly, van Ma Vie en Vert, te gast. Ze kwam al eerder langs, zowel op mijn blog als in mijn living. Want ik had de eer mee te werken aan haar boek, Art d'Eco, dat vol staat met ecologische DIY-ideeën. Voor wie het boek nog niet kent: een aanrader als cadeautje onder de kerstboom! ;-)
 
Kelly tracht op zoveel mogelijk vlakken ecologisch te leven: kledij, make-up, mobiliteit, voeding, wonen, ... Ze deelt haar "groene" kennis en links naar ecologische webshops op haar blog: handig!   
 
Net zoals vorige jaren, recykleerde Kelly voor haar gastpost meerdere items. Kwestie van haar lezers extra te motiveren. Ze ging aan de slag met 4 vormeloze stukken...
 

... en maakte er 3 hippe & draagbare kledingstukken van!

 
Klik snel door voor het volledige eindresultaat!

Bedankt Kelly, voor je deelname!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook wel zo gezellig om hier een reactie te plaatsen van deze geslaagde en motiverende recykleer actie van Kelly.
    Leuk dat je het nog steeds op deze manier doet met al die gastblogs.
    Wie weet als ik eens meer ga recykleren dat ik me dan bij jou meld, voor nu staat mijn hoofd bij kettingen ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik krijg weer allemaal ideeën. Ik heb gisteren mijn eerste project van deze recykleerperiode afgerond. Ik heb van een volwassenbroek een peuterbroek gemaakt, een Cisse van zonen09. Ik ga hem vandaag proberen te fotograferen en te bloggen. flickr heb ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://stipjesendatjes.blogspot.nl/2014/11/gerecykleerde-cisse.html hier is mijn eerste Recykleerproject van deze week

    BeantwoordenVerwijderen