zondag 18 april 2010

Miskoop

Vorig jaar kocht ik een laken voor ons bed, maar was vergeten hoe groot ons bed is. Ik dacht dat ik de goede maat had, maar -je raadt het al- het bleek te klein te zijn. En om een of andere reden werd het laken niet teruggebracht naar de winkel.

Onlangs kreeg ik een idee: laat ik van dat ene laken enkele babylakentjes maken. Het laken was precies de grootte van 4 babylakentjes.

Deze twee lakentjes maakte ik voor onze zoon: één met een blauw sierrandje en één met een regenboog in zigzagsteek (mijn machine beschikt immers niet over meer exotische steken).

Het derde lakentje werd gedoneerd aan het "Maken voor Moeders"-project; hierop werden (ook met de machine) de maan en enkele sterren geborduurd in een kleine zigzagsteek.

En het vierde lakentje? Dat is nog blanco, wachtend op een goed idee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten