zondag 26 september 2010

Déjà-vu

Omdat een effen t-shirt maar een beetje saai is, werd dit exemplaar voorzien van een olifant.
Een déja-vu olifant, want de stofjes komen van oude kledingstukken: de streepjesstof is afkomstig van een boxershort van mijn man, de staart is gevlochten uit stukjes hemd van mijn man (een ander deel van dat hemd werd hier reeds gerecycleerd) en het oor van de olifant komt van de zoom van een broek van mijn papa. Als dat geen recyclage is...

Het idee om een olifant op deze manier voor te stellen, vond ik bij de keizerin van de tassen.

2 opmerkingen:

  1. Haha, bij mij worden ook vooral de kleren van manlief gerecycleerd!;-)
    t Is een tof idee! Misschien moet k maar weer eens in zijn kleerkast duiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boomie, stuur je me eens jouw adres voor de PIF?
    xx Griet van Emma en Mona

    BeantwoordenVerwijderen