maandag 1 oktober 2012

Recykleren: de afsluiter

Vandaag sluiten we de recykleer-14-daagse 2012 af. Ik hoop dat jullie heel veel inspiratie opgedaan hebben de afgelopen 14 dagen. Het einde van de 14-daagse wil echter niet zeggen dat het hier stopt: de Pinterest-borden blijven bestaan en wanneer ik leuke ideeën tegenkom, worden die gewoon verder gepind. Ook de Flickr-pool blijft bestaan: je kan dus je gerecykleerde items blijven toevoegen! Ondertussen bevat de pool bijna 800 items, goed gerecykleerd mannen! Bedankt om mee te doen!

Aan alle gastbloggers: nog eens een extra dikke MERCI! Ik vond het heel fijn dat jullie zo enthousiast waren, en vond het leuk om al die verschillende projecten te zien verschijnen. 


Om de recykleer-14-daagse officieel af te sluiten, zet ik even mijn persoonlijke favorieten uit de "Ik Recykleer!"-flickrpool op een rijtje...

Dameskledij
Links: kringloopstof wordt jurk door Katja
Midden: trui wordt handschonene door bijgebrekaanbeter
Rechts: polsverwarmers uit pull door nijn

Kinderkledij
Links: kringloopstof wordt hemd door Paspelpoes An
2de van links: trui wordt trui door Paspelpoes An
3de van links: kringloopstofjes worden jurkje door 3 for a party
Rechts: rommelmarktvondst wordt jurkje door start to sew

Speelgoed
Linksboven: laken wordt spook door de haa van hilke
Linksonder: t-shirts worden monsters door mandarien
Rechts: racebaan uit jeansbroek door mamarina

Huis-en-tuin
Links: kleed wordt brei-etui door beingmyownhero
Midden: versierd doekje door ruimtevisser
Rechts: t-shirt wordt kussen door threading my way


En wie won de gerecykleerde tas? Random.org koos nummer 44, ofwel:



Elien, stuur je mij je gegevens? Dan komt de tas in jouw richting!

En dan rest mij dezelfde vraag als vorig jaar: volgend jaar opnieuw?

18 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een mooitjes in de Flickr-pool!

    Volgend jaar opnieuw! En ik probeer dan niet ziek te vallen. :)

    Maar dat recykleren, dat doen we gewoon het hele jaar verder, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik ben inmiddels ernstig besmet met het recykleer-virus en blijf lekker meedoen. Ik kijk al uit naar de volgende ronde. Dankjewel voor het organiseren!
    Teunie

    P.S. Als iemand tips heeft voor het netjes/georganiseerd opruimen van al die spulletjes waar ik nu ineens iets in zie?? Help, ik kan (bijna) niets meer weggooien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk ook weer uit naar de volgende editie!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dan ook weer van de partij te zijn! En de winnares van de tas: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk: 2 keer bij jouw favorietjes! Ik doe volgend jaar zéker opnieuw mee! Bedankt voor 't leuke initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de organisatie en ja hoor gaag een derde editie, ondertussen blijven we recycleren dat is tevens een oplossing om het stappeltje binnen de perken te houden, gewoon opwerken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Ik werd er helemaal enthousiast van!
    En winnaar: van harte!
    Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje rond klikken op Blogger en ik kom mijn handschoenen tegen. Erg leuk. Ik hoop dat ik de volgende keer wat meer tijd heb om meer te recykleren. Bedankt!
    Groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een moois allemaal! De recykleer actie is weer goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pleased to have found your blog and glad you like my cushion.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hebben weer veel geleerd, ik blijf verder recycleren. Thanks voor het initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Keitof! Ik recykleer ook gewoon het hele jaar door/verder! Tot volgend jaar voor een volgende editie! Nog grootser dan dit jaar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben een beetje laat met mijn recycleren, maar het is er uiteindelijk toch van gekomen :-) recycleren is eigenlijk nooit te laat, hè?
    Tof initiatief! En wat een pracht zaken zijn er gemaakt, ben echt onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. we roepen met zn alle, "jaaah - we blijven recycleren" en "jaaah - volgend jaar weer van dattum" en "jeuj voor Boomie"!

    BeantwoordenVerwijderen