donderdag 26 augustus 2010

Scheveritszakskes

De cadeautjes uit mijn vorige blogpost hadden natuurlijk ook nog een verpakking nodig. Dit leek me bijna ideaal, maar aangezien ik graag eens moeilijk doe, vroeg ik me af of ik die rits er niet schuin zou in krijgen. Ja hoor, en 't is nog niet eens moeilijk! Zie hier dus het scheveritszakske.

En omdat het supermakkelijk is, ik nog enkele cadeauverpakkingen nodig had, én het de ideale manier is om (te) kleine stukjes stof toch nog te gebruiken, maakte ik er nog een paar...

Een korte handleiding voor de geïnteresseerden:

- neem een rechthoekig stukje stof en een rits (de rits moet enkele centimeters langer zijn dan de breedte van het stukje stof)

- knip boven en onderaan de rechthoek een stuk af, evenwijdig met elkaar, zodat je een parallellogram krijgt. De rits komt aan deze afgeknipte zijden.

- volg voor de rest deze handleiding, want zo goed kan ik dat nooit uitleggen.

Met toevoeging van één van de scheveritszakskes, was dit cadeaupakketje klaar voor de post...


... de inhoud wordt pas getoond wanneer het is aangekomen!

PS: Ondertussen is het
aangekomen, ziehier dus de inhoud van het pakketje:
Links het mutsje uit het weggevertje, rechts een tweelingmutsje: verwant maar toch verschillend. Beide mutsjes werden gepimpt met een gehaakt bloemetje aangezien ze bestemd zijn voor twee babymeisjes...
En dit werd er nog bijgestoken...

1 opmerking: