donderdag 16 december 2010

De lijst

Naaien, daar is er tegenwoordig niet zoveel tijd voor, behalve in de naailes dan.

Lijstjes maken, daar heb je niet veel tijd voor nodig.

Dus maakte ik een lijstje voor 2011, naar het idee van deze madam. Omdat ik dus beter ben in het afwerken van projecten wanneer er een stok achter de deur zit.

Ziehier het lijstje van wat jullie al zeker mogen verwachten op deze blog in 2011:

1. Voor 1ste verjaardag van de zoon (in januari al!) : versiering voor zijn feestje en cadeautjes voor de kindjes bij de onthaalmoeder. CHECK! en CHECK!

2. Een muts en sjaal voor mijn wederhelft

3. Gebreide sokken voor mezelf

4. Een broekje voor de zoon; één met een valse spriet en zakken of een sierbandje (dus een iets moeilijker model dan de broekjes die ik in 2010 maakte)

5. Een pyjama voor de zoon; reeds gestart en als ik het niet op dit lijstje zet, groeit hij eruit nog voor hij het ooit heeft aangehad CHECK!

6. Tafelkleedjes voor onze nieuwe keukentafel

7. Kraamcadeautjes bij elke geboorte in de vriendenkring. Dat is een work-in-progress: deel 1 - deel 2

8. De Tatanne-bag: die wil ik al zooooooooo lang maken, maar het komt er niet van...

9. Keukengordijnen

10. Iets voor het goede doel; zoals voor het “Maken-voor-moeders”-project van vorig jaar.

Benieuwd naar andermans lijstje? Bij 10-in-11 vinden jullie er meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten